Psychologia w zarządzaniu i biznesie - studia podyplomowe Ekonomia

Celem studiów jest kształtowanie kompetencji i umiejętności wykorzystania wiedzy psychologicznej w praktyce zarządzania. Wiedza ta jest niezbędna menagerom do skutecznych działań w obszarach takich jak: budowanie i motywowanie zespołu, rozwiązywanie napięć i konfliktów, trafne rozpoznawanie potrzeb klientów. Podbudowa psychologiczna daje managerom większą pewność i skuteczność w działaniu. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, m.in. z zakresu: przywództwa, zarządzania konfliktem, motywowania i organizacji pracy, oraz umiejętności stosowania metod psychologicznych, przydatnych w zarządzaniu zespołem pracowników.

Opis kierunku

Celem studiów jest kształtowanie kompetencji i umiejętności wykorzystania wiedzy psychologicznej w praktyce zarządzania. Wiedza ta jest niezbędna menagerom do skutecznych działań w obszarach takich jak: budowanie i motywowanie zespołu, rozwiązywanie napięć i konfliktów, trafne rozpoznawanie potrzeb klientów. Podbudowa psychologiczna daje managerom większą pewność i skuteczność w działaniu. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, m.in. z zakresu: przywództwa, zarządzania konfliktem, motywowania i organizacji pracy, oraz umiejętności stosowania metod psychologicznych, przydatnych w zarządzaniu zespołem pracowników.

Dodatkowe informacje

Celem studiów jest kształtowanie kompetencji i umiejętności wykorzystania wiedzy psychologicznej
w praktyce zarządzania. Wiedza ta jest niezbędna menagerom do skutecznych działań w obszarach takich jak:
budowanie i motywowanie zespołu, rozwiązywanie napięć i konfliktów, trafne rozpoznawanie potrzeb klientów.
Podbudowa psychologiczna daje managerom większą pewność i skuteczność w działaniu. Uczestnicy zdobędą

praktyczną wiedzę, m.in. z zakresu: przywództwa, zarządzania konfliktem, motywowania i organizacji
pracy, oraz umiejętności stosowania metod psychologicznych, przydatnych w zarządzaniu zespołem pracowników.

Wykaz przedmiotów:

  1. Psychologia organizacji i zarządzania
  2. Negocjacje i mediacje
  3. Mechanizm stresu i radzenia sobie ze stresem
  4. Psychologia pozytywna – metody pracy z klientem
  5. Psychologiczne mechanizmy motywowania pracowników.
  6. Współczesne koncepcje zarządzania
  7. Zachowania ludzi w organizacji
  8. Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem elementów warsztatu kreatywności
  9. Coaching
  10. Public relations
  11. Psychologiczne aspekty rekrutacji i selekcji
  12. Komunikacja w biznesie
  13. Zjawiska patologiczne w miejscu pracy

 

Ilość semestrów: 2

Programy i stypendia

  • Koła naukowe
  • Zniżka dla studentów
LANG